Subject: Sarja ring, Mulgimaa õied
From: Mefab OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 12:06:31 +0200

Tere

Meie oleme lepingulised ehitajad MTÜ Mulgimaa Arenduskoja hankel Mulgi 
Väravate kunstiteoste projekteerimis-ehitustöövõtt (viitenumber 280293).

Hanke osa 1 on siis Sarja ringile Mulgimaa õite rajamine.

Sooviksime valmis ehitise anda Tellijale üle ca. 5 kuu pärast.

Antud rajatise ehitamiseks peame taotlema ehitusteatise.

Soovin üle küsida, kas antud ideekavand on Transpordiametile jõudnud ja kas 
selle kohta on eraldi arvamus koostatud?

Lisaks, on sellel maaalal tee rekonstrueerimisprojekt koostatud. Kas saame 
kasutada seda projekti meie projekti rajamisel aluseks?

Parimat

Arlis Roosi

Juhatuse liige

Mefab OÜ / Telliskivi 36/1, 10611 Tallinn, Estonia

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] /+372 56 218 925 / 
<http://www.mefab.ee/> www.mefab.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.